Košík 0 Kč
Celková cena:
0 Kč
Počet produktů:
K pokladně Košík je prázdný Zboží v košíku

    Obchodní podmínky

    ZÁKAZ PRODEJE ALKOHOLICKÝCH NÁPOJŮ OSOBÁM MLADŠÍM 18 LET

    Prodej alkoholických nápojů na dálku je možný pouze osobám, které jsou na našem e-shopu registrovány a bylo ověřeno splnění této podmínky.

    Při předání zásilky přepravce ověří věk příjemce, pokud nebude splněna podmínka věku 18ti let nebo se příjemce odmítne prokázat osobním dokladem, zásilka bude vrácena zpět k odesílateli.

    GDPR - klikněte zde

    Výňatek ze Zákona č.65/2017 - Zákona o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek

    § 15

    Prodej alkoholických nápojů prostřednictvím prostředku komunikace na dálku

    (1) Alkoholické nápoje lze prodávat prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, pokud je vyloučen jejich prodej osobám mladším 18 let.

    (2) Prodejce alkoholických nápojů prostřednictvím prostředku komunikace na dálku je povinen před prodejem alkoholických nápojů spotřebitele informovat o zákazu prodeje osobám mladším 18 let zjevně viditelným textem způsobem přiměřeným možnostem prostředku komunikace na dálku.

    (3) Prodejce alkoholických nápojů prostřednictvím prostředku komunikace na dálku je povinen uvést v místě nabídky prodeje alkoholických nápojů své jméno, adresu sídla a identifikační číslo osoby.

    (4) Prodejce alkoholických nápojů prostřednictvím prostředku komunikace na dálku nesmí použít osobní údaje spotřebitele získané v souvislosti s tímto prodejem pro jiné účely než pro danou koupi nebo tyto údaje předat jiné osobě.

     

    OBCHODNÍ PODMÍNKY

    Objednání zboží:

    1) Objednávkový formulář na našich web. stránkách - stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme kontaktovat, kdy zboží doručíme nebo zašleme poštou. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení zboží, příp. i hodinu a den, kdy by Vám to vyhovovalo nejvíce.

    2) Emailem - zašlete nám email a do předmětu napište OBJEDNÁVKA, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.

    3) Telefonicky - zboží si můžete objednat zavoláním na naše obchodní oddělení. Sdělíte nám, o jaké zboží byste měli zájem a místo dodání objednaného zboží. Termín dodání s Vámi domluvíme ihned.

    Vyobrazení výrobků:

    Veškeré fotografie a vyobrazení lahví, setů, dárkových balení, etiket i textů na nich uvedených jsou ilustrační.

    Ročníky vín:

    Ročníky vín, které nejsou uvedeny přímo v názvu vína, ale jen v parametrech produktů,  jsou pouze orientační. Po vyprodání daného ročníku je expedován automaticky ročník následující. Konkrétní ročník, který je právě expedovaný, je možno ověřit před odesláním objednávky, popř. takový požadavek uvést do poznámky v objednávce. Závazné jsou pouze ročníky uvedené v názvu vín.

    Dodací lhůty:

    Balíky odesíláme do 2 pracovních dnů, k ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné, balné neúčtujeme. Pokud by nastalo zpoždění s Vaší objednávkou, budeme Vás o tom informovat. 

    Reklamace, výměna zboží:

    • Zboží lze reklamovat dle podmínek obchodního zákoníku do 2 let, není -li na výrobku uvedeno jinak.
      • U VÍN A DESTILÁTŮ JE VZHLEDEM K CHARAKTERU DANÉHO ZBOŽÍ PŘÍPADNÁ REKLAMACE NUTNÁ BEZODKLADNĚ PO OTEVŘENÍ LÁHVE A REKLAMOVANÁ LÁHEV MUSÍ BÝT DORUČENA K REKLAMAČNÍMU ŘÍZENÍ MIN. ZE 3/4 PLNÁ. Víno či destilát je třeba po otevření láhve ochutnat na případné vady (korek a jiné) a teprve následně servírovat. Na reklamace poloprázdných či dokonce nedoručených lahví nemůže být brán zřetel! V případě zjištění vady nutno lahev opětovně uzavřít a neprodleně odeslat na naši adresu Adveal s.r.o., Černokostelecká 2539, Park Green Square, budova C, 25101 Říčany u Prahy. Do doby odeslání doporučujeme lahev umístit do lednice.
      • Reklamační zásilky nezasílejte na dobírku, tyto nebudou přijaty. Poštovné u oprávněných reklamací bude kompenzováno finančně po předložení dokladu.
    • Reklamace přijímáme poštou (viz poštovní adresa v kontaktech), po předchozí domluvě též osobně na stejné adrese. Nepoškozené, kompletní, v originálním obalu, včetně dodacího listu nebo faktury s číslem objednávky.
    • Oznámení reklamace či vrácení zboží je možné emailem i telefonicky.
    • Výměna a vrácení zboží je možná pouze do 14-ti dnů bez uvedení důvodu, podmínky jsou stejné jako u reklamace. Náklady spojené s výměnou zboží hradí kupující včetně zaslání vyměněného zboží. Ceny za znovuzaslání jsou stejné jako ceny za dopravu viz náš ceník na stránce Doprava a platba.
    • Zboží zaslané poštou je možné reklamovat zasláním zboží na naši adresu, doporučeně, bez doběrečného. Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
    • Reklamace jsou vyřizovány ve lhůtě do 30-ti dnů dle obch. zákona.

    Poškození zboží při přepravě:

    Naše firma expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude následující den zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.

    Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.


    Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná !! Dávejte tedy moc prosíme pozor, když zásilku přebíráte.

    Ochrana osobních údajů:

    Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.

     

    EET

    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

     

    Přejeme příjemný nákup.


    Souhlas s použitím souborů cookies

    Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Další informace
    Souhlasím s použitím všech souborů cookies.
    Odmítnout, využívat pouze technické cookies.

    Opravdu chcete vyprázdnit košík?