Prodej alkoholických nápojů na dálku je možný pouze osobám, které jsou na našem e-shopu registrovány a bylo ověřeno splnění této podmínky.
Při předání zásilky přepravce ověří věk příjemce, pokud nebude splněna podmínka věku 18ti let nebo se příjemce odmítne prokázat osobním dokladem, zásilka bude vrácena zpět k odesílateli.
(1) Alkoholické nápoje lze prodávat prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, pokud je vyloučen jejich prodej osobám mladším 18 let.
(2) Prodejce alkoholických nápojů prostřednictvím prostředku komunikace na dálku je povinen před prodejem alkoholických nápojů spotřebitele informovat o zákazu prodeje osobám mladším 18 let zjevně viditelným textem způsobem přiměřeným možnostem prostředku komunikace na dálku.
(3) Prodejce alkoholických nápojů prostřednictvím prostředku komunikace na dálku je povinen uvést v místě nabídky prodeje alkoholických nápojů své jméno, adresu sídla a identifikační číslo osoby.
(4) Prodejce alkoholických nápojů prostřednictvím prostředku komunikace na dálku nesmí použít osobní údaje spotřebitele získané v souvislosti s tímto prodejem pro jiné účely než pro danou koupi nebo tyto údaje předat jiné osobě.
1) Objednávkový formulář na našich web. stránkách - stačí vyplnit požadované údaje a odeslat. Poté Vás budeme kontaktovat, kdy zboží doručíme nebo zašleme poštou. Nezapomeňte si zvolit způsob doručení zboží, příp. i hodinu a den, kdy by Vám to vyhovovalo nejvíce.
2) Emailem - zašlete nám email a do předmětu napište OBJEDNÁVKA, uveďte zboží, o které máte zájem a napište nám prosím, jakým způsobem si přejete zboží doručit, příp. zaslat. Nezapomeňte na dodací adresu a telefonní číslo, abychom Vás mohli kontaktovat.
3) Telefonicky - zboží si můžete objednat zavoláním na naše obchodní oddělení. Sdělíte nám, o jaké zboží byste měli zájem a místo dodání objednaného zboží. Termín dodání s Vámi domluvíme ihned.
Veškeré fotografie a vyobrazení lahví, setů, dárkových balení, etiket i textů na nich uvedených jsou ilustrační.
Ročníky vín:
Ročníky vín, které nejsou uvedeny přímo v názvu vína, ale jen v parametrech produktů, jsou pouze orientační. Po vyprodání daného ročníku je expedován automaticky ročník následující. Konkrétní ročník, který je právě expedovaný, je možno ověřit před odesláním objednávky, popř. takový požadavek uvést do poznámky v objednávce. Závazné jsou pouze ročníky uvedené v názvu vín.
Balíky odesíláme do 2 pracovních dnů, k ceně objednávky bude připočítána cena za poštovné, případně doběrečné, balné neúčtujeme. Pokud by nastalo zpoždění s Vaší objednávkou, budeme Vás o tom informovat.
Naše firma expeduje zásilku dopravci vždy nepoškozenou a zabalenou dle norem a požadavků dopravce. Za dopravu zboží vždy odpovídá dopravce a to v plném rozsahu. Pokud zjistíte při předávání zásilky přepravcem její poškození, zásilku rozhodně nepřebírejte a na tuto skutečnost ihned přepravce upozorněte. Ten s Vámi sepíše protokol o poškození zásilky, kdy Vám tato zásilka bude následující den zaslána nová, nepoškozená. Za dopravu opětovně zaslaného zboží z důvodu poškození zásilky již cena za dopravu není účtována.
Pokud zásilka nemá zjevné poškození obalu zvenčí, ale při rozbalení bude její obsah poškozen, je třeba, abyste neprodleně informovali přepravce o poškození obsahu a sepsali s nimi taktéž reklamační protokol. Reklamační lhůta u obchodních balíků je 2 pracovní dny.
Pokud podáte reklamaci pozdě nebo převezmete zjevně poškozený balík, přepravní služba již reklamaci neuzná!! Reklamaci poškození zásilky při přepravě uplatňuje vždy příjemce (kupující), jakákoliv aktivita ze strany odesílatele není bohužel možná !! Dávejte tedy moc prosíme pozor, když zásilku přebíráte.
Vyžádané osobní údaje zákazníků jsou důvěrné a je s nimi nakládáno v souladu se Zákonem na ochranu osobních údajů. Použitím internetového obchodu souhlasí zákazník se shromažďováním údajů o jeho návštěvách a objednávkách provozovatelem. Provozovatel prohlašuje, že garantuje maximální ochranu osobních dat a údajů.
„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“
Přejeme příjemný nákup.
Opravdu chcete vyprázdnit košík?